23 Şubat 2013 Cumartesi

Diyette verdigim kiloyu nasıl korurum ?

Diyetten sonra kilomuzu nasıl koruruz ?

(Diyet yapan %70 insanın yaptıgı bir hata)
Diyet bitti diye çoğu kişi kendini salıyor ama bu yanlıştır
2 arkdasım verdigim taktiklerle 2 hafta içerisinde 5 kilo verdiler ama ne yazıktırkı bu verdikleri 5 kiloyu 7.800 olarak
1 hafta 2 günde aldılar :) söyledim bak yemeyin etmeyin alıcaksınız ediceksiniz dedim ama kim dinler adamlar magaradan yenı cıkmıs gibi yediler yok  kardsm 2 hafta aç durdum bırakta bugün yiyelim onlar cips lahmacun ben yulaflı kurabiye maden suyu tabi vücut bu sen bianda 5 kilo verirsen
sonrada bi anda yersen olucagı bu

Yukarıda verilen örnegi okuyun cok önemlidir benım basımdan geçti sizlerede örnek olsun diye söyledim gelelim bu neden oldu bi anda kilo aldılar?

Çok basit cogunuz anlamıstır insan vücudu bir mekanizmadır
bazen sizin duymadıgınız alarmlar çalar vücutta
Ne kadar yavas kilo verirseniz o yavaşlıgın 2 katını dikkat etmezseniz alırsınız.hızlı bi anda 10 kilo verirseniz 2 katını geri alırsınız ve 2 katı hızla vücut bi anda yag yakınca ister istemez bu bizim
elimizde olan bişe degil vücut kayb edilen yagı tekrar 

alır  bu mekanizma böyledir ama vücuda az yag ile yaşamayı ögretirseniz sorun olmaz ama günde 2 ekmekte yiyemezsiniz

Dün diyet yaptıysan bugün diyetin fazlasını yiyebilirsin
mesela diyetin büyük ihtimalle buna yaklasıktır
*1 kibrit kutusu beyaz peynir
*1 dilim ekmek
*ufak maydonozlu salata
*1 bardak süt veya yogurt
kahvaltıda diyetiniz böyle diyelim
bunu katlarsınız 1 olanları  ilk 1 hafta 1.5 sonraki 1 haftada 2 yerseniz ve 2 hafta geçince yediklerinize dikkat ederseniz bu yaglanma söz konusu olmasının riski azalır
hareketsiz kalır cardio veya yürüyüş yapmazssanız
bu risk artar hareketleride daha yavas bi şekilde azaltabilirsiniz ama sadece azaltırsınız bırakma gibi bi şansınız yok bırakırsanız zaten yaglanırsınız zayıflamak bi yaşam stiliniz olur zaten 1.5 ay diyet ve spor yapan insanların kendimden örnek veriyorum
bunlara dikkat ederseniz 1 ayda kilonuzu sabitlersiniz.

Gece  aksam 7 den sonra yemekleri kesin bakın azaltın demiyorum kesin gece siz hareketsiz oldugunuzdan enerji harcamak için neden yoktur vücut direk yag olarak depolar 

-----------------------------------------------------------------------------

Benden bir örnek.

Ben mesela 3 hafta diyet antreman yaptım 15 kilom vardı
11. kiloyu verdim ama bu cok zararlı maximum 7-8 kilo verilmeli 1 ayda gerisi zararlı ve aynısını alırsınız yukarda anlattıgım gibi ama ben bilgi olarak yüksekteydim
antremanları kaçırmazdım hergün koşar yürürdüm taekwondo ile ilglenirdim  saglıklı bi şekilde zayıfladm ve verdigim kiloların 1 grmını bile almadım nedenmi ?

İnsan bi süre sonra o yaşamı hayat tarzı olarak belirliyor
mutlu oluyo eger  fazla yersem pişmanlık hissi duyuyorum
çevremde daha saygın oldum daha çok sevilen daha cabuk ortama katılabilen kendine güveni tam++++ olan birisi oldm
bunları basarmak zor degil hayatınızda 3-4 hafta ayırıcaksınız 30 veya 40 sene kilolu yasamaktan iyidir bence ilk işiniz yarın sabah bi diyetisyene bas vurmak olsun.acıkmadan bile kilo veriyosunuz ve lezzetli yemeklerle emin olun düşündügünüz gibi bişey degil.

Ve Mutlu son.<3<3<3<3<3

0 yorum:

Yorum Gönder