24 Şubat 2013 Pazar

KULLANDIGIM VE ÖNERDİGİM TEK DİYET LİSTESİ

              Diyet Listesi Önerileri.
ENG:USED ​​AND PROPOSED LIST OF DIET

Kendi kullandıgım diyet listesini veriyorum anlatıcam isteyen diyetisyenede gidebilirler ben diyetisyene gittim
başlarda isteyerek yaptım ama sonra yeter dedim bıraktım
İngilizce bi liste ama korkmayın google ceviri destegi var googleye göre yazılmıs tek tıkla bütün sayfayı türkçe yapıyor
tatlılarda var kalorisi düşük tatlılar bazı malzemeleri zor buldm
aktara gittim her aktardanda yok 2 gün sonra geldi ginseng di
çinde var o bitki 3-4 tane daha kök vardı onlarıda getirdi ben söyle söyliym ben buraya ne yazıyosam o kitaptan ögrendim ve daha yazmadıgım onlarca şey var bu kitap size saglıklı beslenmeyi yaşam tarzı haline getiriyor.

GÜVENLE SATIN ALABİLİRSİNİZ

Can buy with
confidence !

DİYET LİSTESİNİN SİTESİ İÇİN TIKLAMAN YETER


(CLICK TO BUY)

> 78 ABD OKURUM VAR :)) 59 DE GERMANY OKURUM :)

Bu kitapın satıcısı veya tanıtıcısı degildim bunu herkez bilsin kullandım mutluyum artık sizde  bu fazla kilolarınızdan kurtulun diye söylüyorum sadece bi öneri yaparsan mutlu olursun karar sende yaza yaglarınlamı girmek istersin yoksa ince sexybi vicudunlamı ?
Bu kitap ne yapıyo anlatıyym kısaca benim anladıgım kadarıyla ingilizcem pek iyi degil  ilk yararı kesinlile ingilizceyi geliştiriyor yazım dili herkez anlasın diye kolaylastırılmıs kitapın 2.ci süper yanı bu bi e-kitap telefonuna at istersen oku istersende pcnde yanında agırlık olusturmadan oku defterine geçir defterinde oku istersen  ben yazıcımdan cıkartmıstım cok faydallı bilgiler vardı öyle okuyordum pcdede okuyordm video ile egzersizlerde var  bu insanların işleri bu besin uzmanları bi besinin sana ne etki göstericegini adları gibi bilirler yabancı 5-6 kök var bu kökler yag yakımını kalp hızını düzenliyor ve kas gelişimini arttırıyor L.cartine mi öyle bi besinmaddesinden bahsediyordu ısırgan otu bile var herkezin 10-15 ürün haricinde evinde bulunan yiyecekler bunlar birleşince takım olusturduklarını yazıyordu gerçektende yaglarımı eritti ve kaslarımı geliştirdi ama kesinlikle evde yatmadım ev anntreman videolaryla spor yaptım evde fazla degil antremanlar 15 dkika sadece vicudu harekte geçirmek için alsınlar kullansınlar memnun kalmama gibi bişey olmaz dünyanın kullandıgı bi liste
ömür boyu 7 ceddin kullanır e kitap eskimez yırtılmaz
sana kullanıcı adı şifre verirler internetten girer okursun
30 gün içerisinde iadesi vardı benim aldıgımda zaten insanlar memnun oluyolar adam zayıflamıs kas olusumu artımıs kim takar giden 30-40 lirayı zaten 1 ay salona gitsen 100 lira helal olsun diyo kendimden örnekler tavsiyemdir her ekitabı tavsiye etmem ürün tavsiyesinde kesinlikle  etmem ama kullandıgım için gördügüm için alın kullanın derim sitesinde çok benım gibi örnekler var bakabilrsiniz.

GÜVENLE SATIN ALABİLİRSİNİZ

Can buy with 
confidence !

DİYET LİSTESİNİN SİTESİ İÇİN TIKLAMAN YETER


(CLICK TO BUY)

> 78 ABD OKURUM VAR :)) 59 DE GERMANY OKURUM :)

0 yorum:

Yorum Gönder